FAQ

CONTACT

Check hieronder de Veelgestelde Vragen, de kans is groot dat jouw vraag hier beantwoord wordt.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via kroam@bokkersband.nl

Woar blieft mien Kroam? (wat is de verzendtijd?)

Heb ie oe kroam besteld na 20 December 2023? Dan mu’j eem wachten tot het bier, de oliebollen en ‘t carbid op bunt. 4 Januari bin ie de eerste! (veur de sloaperds die het gemist hebben; dat stoat ook in de banner op de site en in de bevestigingsmail)

Wat is normaliter de verzendtijd?
– De standaard levertijd is 1-6 werkdagen

Producten in nabestelling worden binnen 1-2 weken geleverd

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn standaard €5.
Bestellingen boven de €50 verzenden we gratis

Let op! Verzendkosten worden bij retour niet terugbetaald 

Hoe retourneer ik een artikel?

Eerst ga je eens ff donders goed nadenken of je die toffe kroam echt terug wil sturen 😉
Weet je het zeker?
Laat ons per mail weten welke artikelen retour komen en zend de artikelen in een correcte verzendverpakking ovv je naam, adres en bestelnummer retour per adres:

Bökkers Kroam – Retour
Elerbergweg 1
7447PL Hellendoorn

Enkel schone, ongebruikte artikelen die per post retour worden gezonden worden geaccepteerd.
Binnen 48 uur na het ontvangen van je retour ontvang je van ons bericht per mail + terugbetaling van de correct geretourneerde artikelen.

Hoe ruil ik een artikel?

Heb je het verkeerde artikel besteld? Plaats nog een bestelling met het juiste artikel en zie ‘hoe retourneer ik een artikel’ om je verkeerd bestelde artikel terug te zenden, deze wordt dan als retour afgehandeld.

Let op! Verzendkosten worden bij retour niet terugbetaald

Krijg ik een bevestigingsmail van mijn bestelling?

Jazeker krijg je die! Dat regelt onze computer helemaal zelf dus het kan haast niet mis gaan.
Heb je niets ontvangen? Check dan je spam box / ongewenste mail.